photoscape

Diposkan oleh ariesto on Minggu, 10 Juni 2012

Ada pengguna tegar photoscape tak siniPhotoscape okey bukaphotoshopMentang-mentang ada photo-photo. HahaTia bolehdikatakan pengguna tegar lah jugaKira boleh kamching dengan photoshop eh photoscape!

Dah habis godek-godek tak photoscape tuApa yang boleh dibuatdengannyaBagi Tia banyak okeyWalaupun tak banyak sebenarnyaHehehOkey jom baca apa kegunaan photoscape ni.

Header - YaaBoleh buat header guna photoscapeKorang bolehadjust berapa saiz header yang korang nakSangat senang!

Banner - Siapa kata susah nak buat banner cantik dan sangat SUPERB walau cuma guna photoscapeBukan banner kaku okey!Banner yang gerak-gerak boleh, bling-bling boleh.

Trademark - Tak tau apa tu trademarkTrademark tu yang adatulisan atau gambar kecil disetiap gambar milik kitaTujuan?Supaya takkan ada tangan gatal nak copy pasteMencikmencik.Haha!

Mosaic - Susah pula Tia nak terangkanKorang tengok gambar katbawah ni okeyYang bulatan tengah tu TRADEMARKYang tulisankena macam tutup-tutup kat atas tu, itu MOSAIC.
Download Disini

{ 0 komentar... read them below or add one }

Poskan Komentar

 
//PART 2